Výuka elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Mgr. Dagmar Urbánková
Mgr. Dagmar Urbánková
Diplomová práce
Výuka elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Teaching elementary reading to pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce pojednává o výuce elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je zaměřena na klasifikaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejich definici a metody ve výuce elementárního čtení. Praktická část zahrnuje výzkumné šetření. Cílem výzkumného šetření je zjistit, které metody, formy, hodnocení, učebnice a didaktické pomůcky upřednostňují učitelé …víceAbstract:
Diploma thesis deals with teaching elementary reading to pupils with special educational needs. The theoretical part is focused on definitions, basic problems of pupils with special educational needs and summary of methods of elementary reading. The practical part involves a research. The research is focused on methods, forms, evaluation, textbooks and teaching aids which are mostly used in teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/utkn6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ