CSR jako nástroj pro posílení image firmy – Bc. Zuzana Králová
Bc. Zuzana Králová
Diplomová práce
CSR jako nástroj pro posílení image firmy
CSR as an enhancing tool for the company’s image
Anotace:
Image je dnes nedílnou součástí každé firmy. To ovlivňuje její vnímání veřejností a stakeholdery natolik, že je v jejím zájmu, aby působilo nejen v pozitivním slova smyslu, ale i reprezentativně. K tomuto účelu se dnes využívá několik možných nástrojů, mezi které se řadí i Corporate Social Responsibility (CSR) politika, jež je dále nezbytnou součástí Corporate identity, jakožto jednotného firemního …víceAbstract:
Image is nowadays an integral part of every company. This affects its perception of the public and stakeholders insofar, that it is in its interest to act not only in a positive sense, but also presentable. For this purpose are nowadays used several instruments, where is comprehended also Corporate Social Responsibility (hereinafter CSR) policy, that is also an essential part of Corporate identity …víceKlíčová slova
Corporate identity Corporate communication Corporate culture Corporate product a Corporate design Sociální odpovědnost firem CSR Tři pilíře Ekonomický pilíř Pilíř životního prostředí Sociální pilíř Implementace CSR Image firmy Trh Pracovní prostředí Vnitřní a Vnější analýza Zájmové skupiny Ocenění Reportování o CSR Corporate identity Corporate Social Responsibility Triple bottom line Economical faktor Environmental factor Social equity CSR Implementation Company’s image Market Working environmental Internal and External Analysis Stakeholders Awarding CSR Reporting
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fb18d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reportování o společenské odpovědnosti společnosti Antalis s.r.o.
Adriana Opatová -
Komparace podmínek k rozšiřování CSR v ČR a ve světě
Jana Balá -
Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI
Tereza Dvořáková -
Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI
Lucie Fialová -
Reportování o společenské odpovědnosti podniku
Martina Mrňáková -
Tvorba CSR reportu s využitím reportingového rámce GRI
Pavla Vyhnánková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova