Bc. Zuzana Králová

Diplomová práce

CSR jako nástroj pro posílení image firmy

CSR as an enhancing tool for the company’s image
Anotace:
Image je dnes nedílnou součástí každé firmy. To ovlivňuje její vnímání veřejností a stakeholdery natolik, že je v jejím zájmu, aby působilo nejen v pozitivním slova smyslu, ale i reprezentativně. K tomuto účelu se dnes využívá několik možných nástrojů, mezi které se řadí i Corporate Social Responsibility (CSR) politika, jež je dále nezbytnou součástí Corporate identity, jakožto jednotného firemního …více
Abstract:
Image is nowadays an integral part of every company. This affects its perception of the public and stakeholders insofar, that it is in its interest to act not only in a positive sense, but also presentable. For this purpose are nowadays used several instruments, where is comprehended also Corporate Social Responsibility (hereinafter CSR) policy, that is also an essential part of Corporate identity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní