Generace Z a role společenské odpovědnosti při výběru zaměstnání – Bc. Marika Machačová
Bc. Marika Machačová
Master's thesis
Generace Z a role společenské odpovědnosti při výběru zaměstnání
Generation Z and the role of social responsibility in the process of job selection
Abstract:
Machačová, M. Generace Z a role společenské odpovědnosti při výběru zaměstnání. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Tato diplomová práce zkoumá význam společenské odpovědnosti firem (CSR) pro generaci Z při výběru svého zaměstnavatele. Využívá kvantitativního výzkumu a Chí-kvadrát testu pro analýzu, jak CSR a další faktory ovlivňují volbu pracovního místa mezi mladými lidmi. …moreAbstract:
Machačová, M. Generation Z and the role of social responsibility in the process of job selection. Diploma thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. This thesis examines the importance of Corporate Social Responsibility (CSR) for Generation Z in choosing their employer. It uses quantitative research and Chi-Square test to analyse how CSR and other factors influence job choice among young people …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
- Reader: Helena Chládková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHAČOVÁ, Marika. \textit{Generace Z~a~role společenské odpovědnosti při výběru zaměstnání}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/w0rm96/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná