Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu – Bc. Juraj Zamborský
Bc. Juraj Zamborský
Diplomová práce
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Marketing research in the process of product development
Abstract:
The aim of diploma thesis “Marketing research in the process of product development” is an application of this research and creation of a proposal for product development in a selected company. The theoretical concepts of innovation are introduced in the first part with regard to the process of new product development and the importance of customer involvement in this process. KANO method is a main …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Marketingový výskum v procese vývoja produktu“ je aplikácia tohto výskumu a návrh vývoja produktu vybranej spoločnosti. V teoretickej časti práce sú predstavené základné teoretické východiská inovácii s ohľadom na inovačný proces vývoja produktu a takisto aj dôležitosť zapojenia zákazníka v tomto procese. Hlavnou súčasťou teoretickej časti je popis výskumnej metódy KANO …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yxiho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Jirásek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využití Product Placement ve slovenských televizních seriálech
Katarína Líšková -
Product, Marketing research and Development of “Vinylook” mobile application
Jana Ljubinkovic -
Marketing research of development potential in the area of residential living in a particular region
Marek Tkaczik -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
Yulia Klimenko -
Tvorba značky produktu od jeho vývoje, výroby, až po jeho prodej
Leontýna Záhorová