Ing. Kateřina Bachurová

Bakalářská práce

Zvýšení tržního podílu společnosti PROTECO nářadí s.r.o.

Increased the market share of the company PROTECO tools Ltd
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie společnosti PROTECO nářadí s.r.o. První kapitola práce se zaměřuje na teoretickou část, kde popisuje marketing, marketingovou strategii a analýzy pro zhodnocení stavu společnosti. Druhá kapitola práce je zaměřena na analyzování marketingového prostředí společnosti. Třetí část obsahuje návrh nové marketingové strategie a její ekonomické …více
Abstract:
The subject of this is a proposal of marketing strategy about company PROTECO tools Ltd. The first chapter on the thesis relate to the theoretical part, which describes concept marketing, marketing strategy and analysis to assess the status of the company. The second capterot he thesis relate to analyzing a company´s marketing environment. The third chapter includes a proposal of new marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
  • Oponent: JUDr. Jaroslav Svědík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting