Zvýšení tržního podílu společnosti PROTECO nářadí s.r.o. – Ing. Kateřina Bachurová
Ing. Kateřina Bachurová
Bakalářská práce
Zvýšení tržního podílu společnosti PROTECO nářadí s.r.o.
Increased the market share of the company PROTECO tools Ltd
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie společnosti PROTECO nářadí s.r.o. První kapitola práce se zaměřuje na teoretickou část, kde popisuje marketing, marketingovou strategii a analýzy pro zhodnocení stavu společnosti. Druhá kapitola práce je zaměřena na analyzování marketingového prostředí společnosti. Třetí část obsahuje návrh nové marketingové strategie a její ekonomické …víceAbstract:
The subject of this is a proposal of marketing strategy about company PROTECO tools Ltd. The first chapter on the thesis relate to the theoretical part, which describes concept marketing, marketing strategy and analysis to assess the status of the company. The second capterot he thesis relate to analyzing a company´s marketing environment. The third chapter includes a proposal of new marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/xz3en/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: JUDr. Jaroslav Svědík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní a marketingová strategie Evropské pojišťovny
Jiřina Cintavá -
Marketingová strategie podniku vstupujícího na trh služeb
Adam Veselský -
Změna marketingové strategie
Jakub Kubíček -
Komunikační strategie vybrané firmy
Karina Saina -
Transformace marketingové strategie na změny tržního prostředí v oboru zkušebnictví
Daniel Kudláček -
Marketingová strategie společnosti Google
Eva Cikánová -
Marketingová strategie značky Křišťálové údolí při pronikání do nového tržního segmentu
Daniela Kubů -
Návrh marketingové strategie pro prodejnu s nábytkem
Dominik Štěpánek