Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy – Michaela RUSÍNOVÁ
Michaela RUSÍNOVÁ
Bachelor's thesis
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Gender stereotypes in advertising - Advertising during 20th century with the intention of gender stereotypes
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to acquiant readers with advertising, mainly with gender stereotypes in advertising, what the gender stereotypes in advertising are, how they behave and what their marketing purpose is. In a first part I focus on theory about advertising, gender as such, gender in society, connection gender with advertising and development of gender stereotypes in advertising during …moreAbstract:
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s reklamou, konkrétně genderovými stereotypy v reklamě, co to genderové stereotypy v reklamě jsou, jak se projevují a jaký mají pro marketing význam. V první části se zaměřuji na teorii ohledně reklamy, gendru jako takového, ve společnosti a poté propojení gendru s reklamou a vývoj v průběhu 20.století. Druhá část popisuje ovlivnění gendru v reklamě společností …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
13947
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUSÍNOVÁ, Michaela. \textit{Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2010. Available from: https://theses.cz/id/w1145r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUSÍNOVÁ, Michaela. Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender stereotypy v televíznej reklame
Ivana Smoleňová -
Historický význam ropy pro socioekonomický vývoj USA
Viktor Vráblik -
Významné milníky ústavního vývoje USA v letech 1776 až 1870
Jan Franěk -
Vliv (ex)prezidenta Donalda Trumpa na vývoj demokracie v USA: případová studie vlivu sociálních sítí
Michal Hostonský -
Menová politika FEDu v interakcii na ekonomický vývoj v USA
Veronika Buláková -
Zmena politiky vo vzťahoch USA a Ruska po Donaldovi Trumpovi
Petr Kubesa -
Analýza výdajů americké federální vlády na podporu Jižního Vietnamu a jejich vliv na hospodářský vývoj USA v letech 1965-1975
Kamila Hošková