Bc. Jiřina Cintavá

Diplomová práce

Interkulturní a marketingová strategie Evropské pojišťovny

Intercultural and marketing strategy of the European Insurance Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřila na interkulturní a marketingové strategie evropské pojišťovny v Japonsku. Cílem této práce bylo analyzovat, jaké jsou nákupní zvyky Evropanů a Japonců, jak reagují Japonci na produkty zahraničních firem s ohledem na jejich mentalitu a historii, zdali je marketingová strategie produktu zvolené pojišťovny stále relevantní a jaké aspekty marketingové strategie by bylo …více
Abstract:
This diploma thesis is focusing on the intercultural and marketing strategies of an European insurance company in Japan. The aim of this thesis was to analyze what are the shopping habits of Europeans and Japanese, how the Japanese react to the products of foreign companies with regards to their mentality and history and whether the marketing strategy of the product of the selected insurance company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní