Marketingová strategie společnosti SOM Velký Osek, s.r.o. – Martin Koška
Martin Koška
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti SOM Velký Osek, s.r.o.
Marketing Strategy of the Company SOM Velký Osek, s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu ve vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie a návrh úprav marketingové strategie u společnosti SOM Velký Osek, s.r.o., která se zabývá výrobou a montáží atypických ocelových konstrukcí, výrobou a servisem speciálních kolejových mechanizmů. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing in a selected company. The aim of the thesis is to analyze the current marketing strategy and to propose modifications to the marketing strategy at SOM Velký Osek, s.r.o., which manufactures and assembles atypical steel structures, manufactures and services special rail mechanisms. The first part of the thesis consists of a theoretical overview …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of geoeconomic situation in Western Balkans
Michal Sedlák -
A Situation Analysis of Generational Transition in the Family-owned Company JuBo, s.r.o.
Radim POLÁK -
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
Anna Vedernikova -
Contract Management in the Public Sector: Analysis and Evaluation of Current Situation
Beñat Alzuri -
Discourse analysis of Turgut Özals approach towards the Turkish economic situation after the state coup in 1980
Lucia Hrkútová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera
Název
Vložil
Vloženo
Práva