Marketingová strategie společnosti SOM Velký Osek, s.r.o. – Martin Koška
Martin Koška
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti SOM Velký Osek, s.r.o.
Marketing Strategy of the Company SOM Velký Osek, s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu ve vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie a návrh úprav marketingové strategie u společnosti SOM Velký Osek, s.r.o., která se zabývá výrobou a montáží atypických ocelových konstrukcí, výrobou a servisem speciálních kolejových mechanizmů. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing in a selected company. The aim of the thesis is to analyze the current marketing strategy and to propose modifications to the marketing strategy at SOM Velký Osek, s.r.o., which manufactures and assembles atypical steel structures, manufactures and services special rail mechanisms. The first part of the thesis consists of a theoretical overview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11176
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠKA, Martin. \textit{Marketingová strategie společnosti SOM Velký Osek, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/w1b5ty/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Analysis of geoeconomic situation in Western Balkans
Michal Sedlák -
A Situation Analysis of Generational Transition in the Family-owned Company JuBo, s.r.o.
Radim POLÁK -
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
Anna Vedernikova -
Contract Management in the Public Sector: Analysis and Evaluation of Current Situation
Beñat Alzuri -
Discourse analysis of Turgut Özals approach towards the Turkish economic situation after the state coup in 1980
Lucia Hrkútová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights