Bc. Aleksandr Patchenskii

Diplomová práce

Principy a význam marketingu

Principles and importance of marketing
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce „Principy a význam marketingu“ je detailněji rozebrat podstatu marketingu, jednotlivé cíle a jeho důležitost. Dále se práce věnuje analyzování současné marketingové strategie německého výrobce motorových olejů značky MANNOL a vypracování nového marketingového plánu pro sektor B2C. První část práce tvoří kapitoly, které zachycují teoretická východiska práce se zaměřením …více
Abstract:
The main aim of the thesis "Principles and importance of marketing" is to analyze in detail the essence of marketing, individual goals and its importance. Furthermore, the thesis analyzes the current marketing strategy of the MANNOL brand motor oil manufacturer and develops a new marketing plan for the B2C sector. The first part of the thesis consists of chapters that depict the theoretical basis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace