Principy a význam marketingu – Bc. Aleksandr Patchenskii
Bc. Aleksandr Patchenskii
Diplomová práce
Principy a význam marketingu
Principles and importance of marketing
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce „Principy a význam marketingu“ je detailněji rozebrat podstatu marketingu, jednotlivé cíle a jeho důležitost. Dále se práce věnuje analyzování současné marketingové strategie německého výrobce motorových olejů značky MANNOL a vypracování nového marketingového plánu pro sektor B2C. První část práce tvoří kapitoly, které zachycují teoretická východiska práce se zaměřením …víceAbstract:
The main aim of the thesis "Principles and importance of marketing" is to analyze in detail the essence of marketing, individual goals and its importance. Furthermore, the thesis analyzes the current marketing strategy of the MANNOL brand motor oil manufacturer and develops a new marketing plan for the B2C sector. The first part of the thesis consists of chapters that depict the theoretical basis of …víceKlíčová slova
Diplomová práce analýza marketing marketingový audit marketingový plán marketingový mix komunikační mix motorový olej české prostředí dotazníkové šetření marketingová strategie návrh doporučení sektor B2C kontrola rozpočet. Master's thesis analysis marketing audit marketing plan marketing mix communication mix engine oil Czech environment questionnaire survey marketing strategy proposal recommendation B2C sector control budget.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p0n7n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Eliška Netroufalová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová