Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ – Veronika Slabá
Veronika Slabá
Bachelor's thesis
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o asistentu pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Zaměřuje se především na to, jaká je zde jeho role. Teoretická část se zabývá tématy inkluze a profese asistenta pedagoga. Praktická část je orientovaná na asistenty pedagoga působící na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na Praze-východ. Zde je využita kvantitativní metoda výzkumného šetření, konkrétně dotazník …moreAbstract:
The bachelor thesis is about teaching assistant in inclusive education. It focuses mainly on the role of the assistant teacher. The theoretical part deals with the topics of inclusion and the profession of teaching assistant. The practical part focuses on teaching assistants working in mainstream primary schools in Prague-East. A quantitative method of research, namely a questionnaire, is used here …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/r3ck5/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: PaedDr. PhDr. Věra Kosíková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Bc. Martin Kaliba, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLABÁ, Veronika. \textit{Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/w1f600/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Special education / Special education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ