Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ – Veronika Slabá
Veronika Slabá
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základních školách na Praze východ
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o asistentu pedagoga v inkluzivním vzdělávání. Zaměřuje se především na to, jaká je zde jeho role. Teoretická část se zabývá tématy inkluze a profese asistenta pedagoga. Praktická část je orientovaná na asistenty pedagoga působící na základních školách hlavního vzdělávacího proudu na Praze-východ. Zde je využita kvantitativní metoda výzkumného šetření, konkrétně dotazník …víceAbstract:
The bachelor thesis is about teaching assistant in inclusive education. It focuses mainly on the role of the assistant teacher. The theoretical part deals with the topics of inclusion and the profession of teaching assistant. The practical part focuses on teaching assistants working in mainstream primary schools in Prague-East. A quantitative method of research, namely a questionnaire, is used here …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/r3ck5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedoucí: PaedDr. PhDr. Věra Kosíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Martin Kaliba, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA