Ing. Petra HUDCOVÁ

Diplomová práce

Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008

The integrated marketing communication plan of the ALPINE Pro company in Zlin for the year 2008
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o současném stavu marketingových komunikací ve zlínské franšízové prodejně Alpine Pro. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace, jednotlivé části SWOT analýzy a franšízu. Praktická část Vás seznámí s představením společnosti a ohodnotí současný …více
Abstract:
This diploma thesis discusses on actual level of marketing communication in franchise shop Alpine Pro in Zlin. The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part describes the marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication, individual parts of SWOT analysis and franchise. Practical part acquaints about the company and evaluates the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8211

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUDCOVÁ, Petra. Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing