Analýza a návrh mediálního plánu Freestyle Motocross Gladiator Games 2008 – Alex Reynelt
Alex Reynelt
Diplomová práce
Analýza a návrh mediálního plánu Freestyle Motocross Gladiator Games 2008
Analysis and media proposal plan for the Freestyle Motocross Gladiator Games 2008
Anotace:
Mediální plánování zajišťuje efektivnost marketingové komunikace. Umožňuje vybrat vhodný typ média a mediálního nosiče, nastavit správnou intenzitu komunikace sdělení a odhadnout oslovení cílového publika. V této práci se zabýváme mediálním plánováním akce sportovně kulturního charakteru. Výsledkem by měl být v praxi použitelný mediální plán, navržený na základě analýzy minulých ročníků a ověřený hodnocením …víceAbstract:
Media planning makes marketing communication more efficient. It helps in selecting the appropriate type of media and media vehicle, setting the right intensity of message communication and estimating its impact on target groups. In this thesis we deal with media planning for a sport-cultural event. The resulting plan is expected to be a practical working document. This plan has been developed from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
- Vedoucí: Jiří Skoumal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům
Michaela Bačová -
Návrh strategie komunikace Fortuna Games a.s.
Daniil Nilov -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Tomáš KLAPUCH -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Hyhlanová -
Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games
Daniel Kristian -
Analýza marketingové komunikace poskytovatele únikových her
Matouš Polách