Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku – Bc. Táňa Nývltová
Bc. Táňa Nývltová
Bachelor's thesis
Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku
Political Marketing on Social Networking Websites with Focus on Czech republic
Abstract:
Diplomová práce „Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku“ se zabývá přiblížením politického marketingu na sociálních sítích k lidem z dvojího pohledu, a to z pohledu teoretického a praktického. V teoretické části dochází k objasnění politického marketingu a jeho role v politických kampaních, následuje obecná charakterizace sociálních sítí se zaměřením na nejpoužívanější …moreAbstract:
The thesis „Political Marketing on social networking websites with focus on Czech republic“ is concerned with approach of political marketing on social networks to people from theoretical and practical aspect. The theoretical part serves to clarify the political marketing and its role in political campaigns, and to characterize the social networks with focus on the most widely used social network …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fs4k6/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2010
- Supervisor: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ