Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ – Alena ŠULEROVÁ
Alena ŠULEROVÁ
Bachelor's thesis
Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ
A pupil with ADHD and a pupil with Asperger's syndrome in primary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá socializací žáků s ADHD a Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ. Teoretická část práce vymezuje pojmy, jež se vztahují k socializaci a sleduje klíčové prvky školní adaptace žáků s ADHD a Aspergerovým syndromem. V praktické části je realizován kvalitativní výzkum prostřednictvím případových studií a jeho cílem bylo zjistit, jak probíhá socializace žáků s ADHD a Aspergerovým …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the socialization of pupils with ADHD and Asperger's syndrome in the 1 st grade of elementary school. The theoretical part the work defines concepts related to socialization and follows key elements of school adaptation of students with ADHD and Asperger's syndrome. The practical part is qualitative research through case studies and its goal was to find out how the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠULEROVÁ, Alena. Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education - preceptorship / Special Education - preceptorship
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights