Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ – Alena ŠULEROVÁ
Alena ŠULEROVÁ
Bakalářská práce
Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ
A pupil with ADHD and a pupil with Asperger's syndrome in primary school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá socializací žáků s ADHD a Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ. Teoretická část práce vymezuje pojmy, jež se vztahují k socializaci a sleduje klíčové prvky školní adaptace žáků s ADHD a Aspergerovým syndromem. V praktické části je realizován kvalitativní výzkum prostřednictvím případových studií a jeho cílem bylo zjistit, jak probíhá socializace žáků s ADHD a Aspergerovým …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the socialization of pupils with ADHD and Asperger's syndrome in the 1 st grade of elementary school. The theoretical part the work defines concepts related to socialization and follows key elements of school adaptation of students with ADHD and Asperger's syndrome. The practical part is qualitative research through case studies and its goal was to find out how the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Dominik Polínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠULEROVÁ, Alena. Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva