Podpora prodeje vybrané společnosti – Aneta Granátová
Aneta Granátová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje vybrané společnosti
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem kampaně. Druhá část je praktická, která představuje agenturu Gate a zahrnuje veškeré informace o tom, čím se zabývá. V této části je také podrobně popsána vybraná kampaň podpory …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of sales support of Gate agency. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is theoretical, which deals with sales promotion, goals, advantages and disadvantages and the course of the campaign. The second part is practical, which presents Gate agency and includes all the information the agency deals with. This part also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2019
Identifikátor:
http://theses.cz/id/w1w761/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru
Zarina Aitmambetova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková