Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok – Elen Ingerlová
Elen Ingerlová
Bakalářská práce
Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok
Ethical Aspects in Influencer Marketing on the Social Network Tiktok
Anotace:
Předmětem této práce je Influencer marketing na sociální síti TikTok a jeho etické aspekty. Teoretická část se zaměřuje na vymezení základních pojmů v oblasti Influencer marketingu, definování toho, kdo je influencer, na typologii influencerů podle určitých faktorů, na představení sociální sítě TikTok a v neposlední řadě také na etické aspekty, které se s nimi pojí a jejich regulaci. Praktická část …víceAbstract:
The subject of this thesis is Influencer marketing on the TikTok social network and it´s ethical aspects. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts in the field of influencer marketing, defining who an influencer is, on the typology of influencers according to certain factors, on the introduction of the TikTok social network and last but not least, on the ethical aspects associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ingerlová, Elen. Etické aspekty v Influencer marketingu na sociální síti TikTok. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
Influencer Marketing in Gastronomy
Marek Havel -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Karolína Alvaradová -
Faktory ovlivňující efektivitu influencer marketingu
Jiří Markytán -
Rizikové jednání v prostředí sociální sítě TikTok
Vendula Neuwirthová -
Digitální umění na online sociální síti TikTok
Monika Matulíková -
Algoritmizace a personalizace na sociální síti TikTok očima žáků střední knihovnické školy
Magdalena Těžká