Ing. Monika Kočvarová

Diplomová práce

Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s.r.o.

Marketing Strategy and Activities of the Company AF BKK, Ltd.
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o. je zhodnotit situaci ve společnosti, popsat současné marketingové aktivity a případně navrhnout zlepšení marketingových činností pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část charakterizuje …více
Abstract:
The aim of the thesis Marketing strategy and activity in company AF BKK, Ltd. is to evaluate present situation in company, describe present marketing activities and possibly suggest improvement of marketing actions for next period. The theoretical part of thesis contains professional information about marketing control, creating of marketing strategy and marketing mix. The practical part distinguishes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kočvarová, Monika. Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s.r.o.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku