Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s.r.o. – Ing. Monika Kočvarová
Ing. Monika Kočvarová
Diplomová práce
Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s.r.o.
Marketing Strategy and Activities of the Company AF BKK, Ltd.
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s. r. o. je zhodnotit situaci ve společnosti, popsat současné marketingové aktivity a případně navrhnout zlepšení marketingových činností pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část charakterizuje …víceAbstract:
The aim of the thesis Marketing strategy and activity in company AF BKK, Ltd. is to evaluate present situation in company, describe present marketing activities and possibly suggest improvement of marketing actions for next period. The theoretical part of thesis contains professional information about marketing control, creating of marketing strategy and marketing mix. The practical part distinguishes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kočvarová, Monika. Marketingová strategie a aktivity společnosti AF BKK, s.r.o.. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybrané firmy
Lucie Hudíková -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková