Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Stanislava Stratilová
Bc. Stanislava Stratilová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě metod analýz vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Výsledky těchto metod jsou doplněné o rozhovor s vedením podniku a dotazníkové šetření. Všechny tyto podklady slouží k návrhu marketingové strategie.Abstract:
The thesis is regarding proposal of the marketing strategy of the concrete institution based on analysis methods of the internal and external environment of the company. Results of these methods are accompanied by interview with company management and survey questionnaire. All these underlying information serve to proposal of the marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/of36d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marian Petrjanoš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Strategická analýza podniku a návrh jeho dalšího rozvoje
Jan Škvařil