Mgr. Bc. Ján Bača
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně
Proposal of communication campaign
Abstract:
The objective of this thesis is to design a communication campaign for the eshop eyerim.sk, selling eyewear. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part consists of 3 chapters, providing theoretical framework for marketing communication, marketing communication models and communication campaign plan. At the end of the theoretical part the attention is paid to the SOSTAC …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je návrh komunikačnej kampane pre internetový obchod eyerim.sk, predávajúci okuliare. Práca je tvorená teoretickou a praktickou časťou. Obsahom teoretickej časti sú 3 kapitoly, ktoré poskytujú teoretické vymedzenie marketingovej komunikácie, modelov v marketingovej komunikácií a plánu komunikačnej kampane. V závere teoretickej časti je pozornosť venovaná plánovaciemu cyklu SOSTAC …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mk70r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Využitie moderných technologií v marketingovej komunikacii B2C
Timotej Krišto -
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová