Brand management v teorii politického marketingu – Bc. Ondřej Pavelek
Bc. Ondřej Pavelek
Diplomová práce
Brand management v teorii politického marketingu
Brand management in political marketing theory
Anotace:
Oblast brand managementu je od období po druhé světové válce ostře sledovaným tématem na poli ekonomického marketingu v souvislosti s korporátní kulturou a postupnou globalizací trhu. Tato práce se pokouší objasnit oblast té části teorie marketingu, která se začíná přenášet do oblasti politických věd, kdy se strany se čím dál tím více začínají chovat jako korporátní společnosti a vznikají tak první …víceAbstract:
The area of brand management is since World War Two one of the economical marketing fields that are watched the most. This fact is strongly connected with the raise of corporate culture and market globalization. This thesis tries to explain that part of marketing theory which is used in theory of political marketing and describe situation when parties start to behave like a corporate companies which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q5gsb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Pink, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra