Jan Březík
Master's thesis
Marketingový plán zájmového sdružení
Marketing plan for a civic association
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na přípravu marketingového plánu pro zájmové sdružení, které působí na poli cyklistiky a cykloturistiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu, druhá pojednává o jejich konkrétní aplikaci pro zkoumaný subjekt. Výstupem …viacAbstract:
The diploma thesis focuses on the preparation of a marketing plan for a civic association that offers products and services for both professional and amateur cyclists. The thesis is divided into two main parts, a theoretic one and a practical one. The theoretic part describes the general view at the strategic marketing and the marketing plan; the practical part describes the concrete application of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36133
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Karel Třesohlavý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36133
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktivních látek určených do kosmetiky proti stárnutí v návaznosti na portfolio produktů firmy. Implementace zjištěných výsledků na optimalizaci produktového portfolia. Vymezení hlavních konkurentů se zaměřením na jejich cenovou a propagační strategii.
Zuzana Bubnová -
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Lukáš Žáček -
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Žaneta Velebová -
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Radek Hlavsa -
Analýza marketingového mixu ve vybrané firmě se zaměřením na mezinárodní výrobkové portfolio
Jaroslav Brož -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Zhodnocení možnosti rozšíření produktového portfolia vybrané společnosti
Radim Ledecký -
Marketingový plán pro rozvoj cykloturistiky ve Žďáře nad Sázavou a jeho blízkém okolí
Lucie Matějíčková