Měření spokojenosti zákazníků s firmou na trhu výpočetní techniky – Daniel Cudrák
Daniel Cudrák
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků s firmou na trhu výpočetní techniky
Customer Satisfaction Measurement with the Computer Equipment Retailer
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo měření spokojenosti zákazníků s firmou na trhu výpočetní techniky, získání podnětů k možnému zlepšení nabízených služeb firmy NOVATech. Marketingový výzkum byl zdrojem primárních dat, která jsem získal od zákazníků firmy formou dotazování. Teoretická část se zaměřuje na charakteristiku firmy, poskytované služby, teorii měření spokojenosti zákazníků, cíle a metody jejího …víceAbstract:
The aim of my thesis was to measure the customer satisfaction with a firm on information technology market, to receive impulses to posible improvement of services, which offers firm NOVATech. Marketing research was the source of primary data, which I received from customers with form of questioning. Teoretical part focuses on characteristics of firm, offering services, theory of measurement of customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80887
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Tereza Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Problematika měření UX na vybrané aplikaci
Martin Javorský -
Multifaktoriální výzkum pohybové aktivity adolescentů na 1. ZŠ v Jirkově.
Miloslav NEVOLE -
Měření spokojenosti zaměstnanců v průmyslovém podniku
Michaela Beli -
Výzkum a měření neefektivity b-tree indexů v databázovém systému ORACLE
Vítězslav Klepetko