Blog ako nástroj self-promotion – Dominika Rafayová
Dominika Rafayová
Bachelor's thesis
Blog ako nástroj self-promotion
Blog as a self-promotion Tool
Anotácia:
Bakalárska práca sa zaoberá fenoménom blog a jeho využitím pre účely self-promotion. Teoretická časť ponúka náhľad do základnej problematiky blogu, ako aj možnosti jeho využitia v rámci marketingových komunikácií. V praktickej časti sú analyzované vybrané blogy podľa vopred určených kritérií. Taktiež bol uskutočnený výskum, ktorého cieľom bolo zistiť ako sú blogy vnímané užívateľmi internetu.Abstract:
Bachelor thesis is focused on a phenomena of blog and its application as a means of self-promotion. Theoretical part provides insight into the fundamental problems of blog as well as possibilities of its application in the field of marketing communication. The practical part includes analyses of several blogs according to designated criteria. Also, a survey has been made with aim to discover how blogs …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zverejniť od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rafayová, Dominika. Blog ako nástroj self-promotion. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Public relations a politické strany
David Janda -
Public relations neziskových organizací poskytujících komunitní péči osobám s duševním onemocněním
Pavlína URYCHOVÁ -
Public relations nadačního fondu
Tereza SOKOLOVÁ -
Zlepšení Public Relations společnosti Vint s.r.o. prostřednictvím sociální sítě Facebook
David JAKUBOVIČ -
Současný trend Public Relations a PR v GfK
Eva Špačková -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ