Specifické poruchy učení a jejich projevy u dospívajících – Bc. Patricie Turoňová
Bc. Patricie Turoňová
Master's thesis
Specifické poruchy učení a jejich projevy u dospívajících
Specific learning disorders and their symptoms among the adolescents
Abstract:
Anotace Diplomová práce „Specifické poruchy učení a jejich projevy u dospívajících“ je zaměřena na základní problematiku těchto poruch a jejich přetrvávání do dospělosti. První kapitola je zaměřena na teoretickou část, kde je charakterizována terminologie, etiologie a klasifikace specifických poruch učení. Také je zde zmíněn význam funkce rodiny a péče o dítě se specifickou poruchou učení. Druhá kapitola …moreAbstract:
Master thesis “Specific learning disorders and their symptoms among the adolescents”, is focused on basic questions of these disorders and their contingency into maturity. The first chapter is focused on a theoretical part, where the terminology, etiology and the classification of specific learning disorders described is. The meaning of family function and specific learning disorder child care is described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c7yac/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Special Education for Upper Secondary School Teachers
Theses on a related topic
-
Problematika specifických poruch učení v dospělosti
Jana Valášková -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku
Martina ŠINDLÁŘOVÁ -
Vliv specifických poruch učení na výuku geometrie žáků 2. stupně ZŠ
Vladěna Kunčarová -
Prevence specifických poruch učení v mateřské škole s využitím hudebních činností
Jana KLÍMKOVÁ -
Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka
Tereza SRNSKÁ -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková