Specifické poruchy učení a jejich projevy u dospívajících – Bc. Patricie Turoňová
Bc. Patricie Turoňová
Diplomová práce
Specifické poruchy učení a jejich projevy u dospívajících
Specific learning disorders and their symptoms among the adolescents
Anotace:
Anotace Diplomová práce „Specifické poruchy učení a jejich projevy u dospívajících“ je zaměřena na základní problematiku těchto poruch a jejich přetrvávání do dospělosti. První kapitola je zaměřena na teoretickou část, kde je charakterizována terminologie, etiologie a klasifikace specifických poruch učení. Také je zde zmíněn význam funkce rodiny a péče o dítě se specifickou poruchou učení. Druhá kapitola …víceAbstract:
Master thesis “Specific learning disorders and their symptoms among the adolescents”, is focused on basic questions of these disorders and their contingency into maturity. The first chapter is focused on a theoretical part, where the terminology, etiology and the classification of specific learning disorders described is. The meaning of family function and specific learning disorder child care is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c7yac/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Problematika specifických poruch učení v dospělosti
Jana Valášková -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u levorukých dětí předškolního věku
Martina ŠINDLÁŘOVÁ -
Vliv specifických poruch učení na výuku geometrie žáků 2. stupně ZŠ
Vladěna Kunčarová -
Prevence specifických poruch učení v mateřské škole s využitím hudebních činností
Jana KLÍMKOVÁ -
Vliv specifických poruch učení na písemný projev žáka z pohledu učitele českého jazyka
Tereza SRNSKÁ -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková