Penitenciární diagnostika z pohledu sociální pedagogiky – Bc. Petra GREGOVÁ
Bc. Petra GREGOVÁ
Bakalářská práce
Penitenciární diagnostika z pohledu sociální pedagogiky
Penitentiary diagnostic from look social pedagogy
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo charakterizovat pojem "Penitenciární diagnostika", specifikovat formy a způsoby penitenciární diagnostiky podle penologických cílů. Charakterizovat nejpoužívanější a nejúčinnější formy diagnostiky a její výsledky jako základ pro vytváření programu zacházení s odsouzenými. Průzkumné šetření mé práce se věnuje jednotlivým druhům metod nejčastěji používaných a nejúčinnějších …víceAbstract:
Thesis is focused to notion "Penitentiary diagnostic", forms and ways of penitentiary diagnostic according purposes of penology. Describe the most used and the most effective forms of diagnostic and results as element for treatment plans with convicts. Searching of thesis is focused to many kind of methods, these are the most used and effective in penitentiary and these methods are part of diagnostic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Zveřejnit od: 29. 4. 2009
Identifikátor:
1015837
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GREGOVÁ, Petra. Penitenciární diagnostika z pohledu sociální pedagogiky. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Diferenciace odsouzených ve výkonu trestu odnětí svobody a obviněných ve vazební věznici
Tereza Kolouchová -
Metody pedagogiky Franze Ketta z pohledu učitelů mateřských škol, rodičů a dětí v mateřské škole Jabula
Renáta KRAČMAROVÁ -
Analýza vybraných metod zážitkové pedagogiky v rámci základních škol
Adéla Vitoslavská -
Aktivizační metody hiporehabilitace pro děti se sociálním znevýhodněním
Eva Plchová -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Efektivita resocializace klientů školských zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Jan NOVÁK -
Adaptace žáků 1. ročníku vybrané ZŠ pomocí metod dramatické výchovy
Zlata FILLOVÁ -
Výuka tělesné výchovy během pandemie Covid-19: Adaptace učitelů a žáků vybraných ročníků 1. stupně základních škol v ústeckém regionu
Dagmar LÖBLOVÁ