Bc. Kristýna Lorenčičová

Master's thesis

Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

Setting up the marketing communication mix of the selected company
Abstract:
Autorka se v této diplomové práci zabývá kritickým zhodnocením marketingového komunikačního mixu společnosti Dvojčátka.cz. Cílem této diplomové práce je navrhnout postupy pro zlepšení marketingového komunikačního mixu společnosti. Aby autorka splnila cíl diplomové práce, je nutné zhodnotit současný marketingový komunikační mix. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska. V praktické …more
Abstract:
In this diploma thesis the author deals with a critical evaluation of the marketing communication mix of the company Dvojčátka.cz. The aim of this thesis is to design procedures for improving the marketing communication mix of the company. In order for the author to meet the goal of the diploma thesis it is necessary to evaluate the current marketing communication mix. The theoretical part is focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2022
  • Supervisor: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné