Management a marketing soukromé fotbalové školy – Mgr. Petr Ondrůj
Mgr. Petr Ondrůj
Bakalářská práce
Management a marketing soukromé fotbalové školy
Management and Marketing of a Private Football Academy
Anotace:
Management a marketing soukromé fotbalové školy. Bakalářská práce, Brno MU FSpS, 2012, 63s. Tato práce se zabývá managementem a marketingem ve sportu. Konkrétně ve Fotbalové škole Třebíč. Práce popisuje situaci ve Fotbalové škole a na základě provedených analýz jsou navrženy jednotlivé plány a doporučení pro rok 2012. A to především za účelem finanční stabilizace a odstranění nedostatků v činnostech …víceAbstract:
Management and Marketing of a Private Football Academy. Bachelor theses, Brno MU FSpS, 2012, 63p. This thesis is focused on a management and a marketing within sport. Specifically it is about the private Football academy in Trebic. The thesis describes situation in Football academy and there are shown plans and suggestions for 2012 year issued from the analysis performed which have been created for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ytlzn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ondřej Smolka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová