Management a marketing soukromé fotbalové školy – Mgr. Petr Ondrůj
Mgr. Petr Ondrůj
Bachelor's thesis
Management a marketing soukromé fotbalové školy
Management and Marketing of a Private Football Academy
Abstract:
Management a marketing soukromé fotbalové školy. Bakalářská práce, Brno MU FSpS, 2012, 63s. Tato práce se zabývá managementem a marketingem ve sportu. Konkrétně ve Fotbalové škole Třebíč. Práce popisuje situaci ve Fotbalové škole a na základě provedených analýz jsou navrženy jednotlivé plány a doporučení pro rok 2012. A to především za účelem finanční stabilizace a odstranění nedostatků v činnostech …moreAbstract:
Management and Marketing of a Private Football Academy. Bachelor theses, Brno MU FSpS, 2012, 63p. This thesis is focused on a management and a marketing within sport. Specifically it is about the private Football academy in Trebic. The thesis describes situation in Football academy and there are shown plans and suggestions for 2012 year issued from the analysis performed which have been created for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ytlzn/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ondřej Smolka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová