Vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra ve speciálních základních školách v Praze – Michaela Čvančarová
Michaela Čvančarová
Bakalářská práce
Vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra ve speciálních základních školách v Praze
Education of Children with Autism Spectrum Disorders in Special Elementary Schools in Prague
Anotace:
Práce je zaměřena na charakteristiku výchovy a vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra v základních školách speciálních v Praze. V teoretické části je obsažena analýza základních pojmů, historický přehled, příčiny a projevy autistických poruch, klasifikace jednotlivých poruch, právní vymezení a podpůrná opatření. Dále jsou popsány metody a postupy specifické pro práci s autistickými žáky, …víceAbstract:
The thesis focuses on the characteristics of education of children with autism spectrum disorders in special primary schools in Prague. The theoretical part includes an analysis of basic concepts, historical overview, causes and manifestations of autistic disorders, classification of individual disorders, legal definition and support measures. It also describes methods and procedures specific for working …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xszyd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
- Vedoucí: PaedDr. PhDr. Věra Kosíková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Petra Jedličková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Language Acquisition: The Dominant Language of a Bilingual Child
Daniela Hilliard -
Summer camps by the Krtek foundation as a tool for resocialization of former child oncology patients
Matěj Doležal