Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů – Ing. Andrea Marholtová
Ing. Andrea Marholtová
Bachelor's thesis
Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů
Evaluation of secondary school readiness for inclusion
Abstract:
Tato práce se zabývá hodnocením připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy inkluze a integrace, principy inklu-zivního vzdělávání a jeho legislativní rámec. Poté následuje klasifikace podpůrných opat-ření a popis stupně vzdělání u osob s postižením v evropském měřítku. Dále je uvedena metodika hodnocení kvality inkluzivní školy. V praktické …moreAbstract:
This work deals with the evaluation of the preparedness of secondary schools for inclusion from the point of view of teachers. In the theoretical part covers the concepts of inclusion and integration, the principles of inclusive education and its legislative fra-mework. This followed by the classification of support measures and the description of the level of education for persons with disabilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARHOLTOVÁ, Andrea. \textit{Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/w3gd08/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marholtová, Andrea. Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Podpůrná opatření a plánování nových strategií v MŠ
Alena FIŠEROVÁ