Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů – Ing. Andrea Marholtová
Ing. Andrea Marholtová
Bakalářská práce
Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů
Evaluation of secondary school readiness for inclusion
Anotace:
Tato práce se zabývá hodnocením připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy inkluze a integrace, principy inklu-zivního vzdělávání a jeho legislativní rámec. Poté následuje klasifikace podpůrných opat-ření a popis stupně vzdělání u osob s postižením v evropském měřítku. Dále je uvedena metodika hodnocení kvality inkluzivní školy. V praktické …víceAbstract:
This work deals with the evaluation of the preparedness of secondary schools for inclusion from the point of view of teachers. In the theoretical part covers the concepts of inclusion and integration, the principles of inclusive education and its legislative fra-mework. This followed by the classification of support measures and the description of the level of education for persons with disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marholtová, Andrea. Evaluace připravenosti středních škol k inkluzi z hlediska učitelů. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Podpůrná opatření a plánování nových strategií v MŠ
Alena FIŠEROVÁ