Event jako součást marketingové komunikace v automotive – Bc. Maksim Poliakov
Bc. Maksim Poliakov
Master's thesis
Event jako součást marketingové komunikace v automotive
Event as part of marketing communication in automotive
Abstract:
Diplomová práce se zabývá event marketingem a jeho specifiky v automobilovém průmyslu. Cílem práce je analyzovat dopad marketingových eventů v automobilovém průmyslu a na základě zjištěných dat navrhnout manuál pro organizaci eventů se zaměřením na automotive. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část se zaměřuje na složení komunikačního mixu a vymezení pojmu event marketing …moreAbstract:
The thesis deals with event marketing and its specifics in the automotive industry. The aim of the thesis is to analyze the impact of marketing events in the automotive industry and to propose a manual for organizing events with a focus on automotive based on the data collected. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part focuses on composition of communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights