LEXIKÁLNÍ EXPRESIVITA V INTERNETOVÉM ZPRAVODAJSTVÍ ZA DOBY PANDEMIE COVID-19 – Barbora SZUMOWSKI
Barbora SZUMOWSKI
Bachelor's thesis
LEXIKÁLNÍ EXPRESIVITA V INTERNETOVÉM ZPRAVODAJSTVÍ ZA DOBY PANDEMIE COVID-19
Lexical Expressivity in Online News During the Pandemic of Covid-19
Anotácia:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá prostředky lexikální expresivity a souvisejícího hodnocení ve zpravodajských komunikátech internetových serverů Novinky.cz, ČT24.cz a Blesk.cz/zprávy v období prvního nouzového stavu v ČR z důvodu epidemie nemoci Covid-19. Teoretická část stanovuje analytický rámec ve formě taxonomie, která byla vytvořena na základě kompilace odborné literatury. Taxonomie je …viacAbstract:
This bachelor thesis is concerned with units of lexical expressivity and related evaluation in online news media, namely Novinky.cz, ČT24.cz and Blesk.cz/zprávy during a period of the first state of emergency in the Czech Republic due to the Covid-19 outbreak. The theoretical part determines the analytical framework for further analysis and is based on a compilation of specialized literature. The analytical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Viktor Jílek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SZUMOWSKI, Barbora. LEXIKÁLNÍ EXPRESIVITA V INTERNETOVÉM ZPRAVODAJSTVÍ ZA DOBY PANDEMIE COVID-19. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / English Philology - Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online podnikání - možnosti vydělávání peněz v dnešní online době
Daniel Prouza -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 8. 2022