Bc. Tereza Girmanová

Diplomová práce

Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy

Marketing communication of E-shop focusing on accessories for dogs
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje návrhu marketingové komunikace pro e-shop zaměřeného na doplňky pro psy (psí módu). Literární rešerše je věnována tématu marketingové komunikace se zaměřením na online prostředí, sociálním sítím a tvorbě komunikačních kampaní. V praktické části práce je navržena komunikační kampaň podle modelu SOSTAC®, v jehož první fázi je provedena situační analýza, dále jsou stanoveny …více
Abstract:
This thesis is dedicated to the design of marketing communication for an e-shop focused on dog accessories (dog fashion). The literature search is dedicated to the topic of marketing communication with a focus on the online environment, social networks and the creation of communication campaigns. In the practical part of the thesis, a communication campaign is proposed according to the SOSTAC® model …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta