Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy – Bc. Tereza Girmanová
Bc. Tereza Girmanová
Diplomová práce
Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy
Marketing communication of E-shop focusing on accessories for dogs
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje návrhu marketingové komunikace pro e-shop zaměřeného na doplňky pro psy (psí módu). Literární rešerše je věnována tématu marketingové komunikace se zaměřením na online prostředí, sociálním sítím a tvorbě komunikačních kampaní. V praktické části práce je navržena komunikační kampaň podle modelu SOSTAC®, v jehož první fázi je provedena situační analýza, dále jsou stanoveny …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the design of marketing communication for an e-shop focused on dog accessories (dog fashion). The literature search is dedicated to the topic of marketing communication with a focus on the online environment, social networks and the creation of communication campaigns. In the practical part of the thesis, a communication campaign is proposed according to the SOSTAC® model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ufqui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová