Bc. Vojtěch Venglář

Diplomová práce

Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz

Online marketing communication of tiktakhodinky.cz
Anotace:
Tato práce se zabývá online marketingovou komunikací internetového obchodu tiktakhodinky.cz. Cílem práce je posoudit stávající stav komunikačních kanálů. Po posouzení stavu jsou vybrána možná řešení pro zlepšení situace a ta se následně prakticky realizují. Obsah práce je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce popisuje a vysvětluje problematiku témat, kterým se práce věnuje …více
Abstract:
This thesis deals with the online marketing communication of tiktakhodinky.cz. The aim of the work is to assess the current state of communication channels. After assessing the situation, possible solutions for improving the situation are selected and then practically implemented. The content of the thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part of the thesis describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/hgyvc/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Prokop

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing