Projektorientierter Fremdsprachenunterricht zum Thema "Die Stadt, in der wir lernen" – Bc. Jarmila Hnátová
Bc. Jarmila Hnátová
Master's thesis
Projektorientierter Fremdsprachenunterricht zum Thema "Die Stadt, in der wir lernen"
Project-orientated teaching of foreign languages through the theme"town, where we study"
Abstract:
Annotation I deal with a project teaching in my closing work. Work is divided into two sections/ theoretical and practical ones. Theoretical part deals with a definition of project and project teaching its historical progress and main characters of project teaching. I emphasize, both in theoretical and practical part, valuation of students in project teaching. Practical part deals with project teaching …viacAbstract:
Anotace Ve své závěrečné práci se zabývám projektovým vyučováním. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části se zabývám definicemi projektu a projektového vyučování, jeho historickým vývojem a základními znaky projektového vyučování. Zvláštní důraz je jak v teoretické, tak i praktické části kladen na hodnocení žáků v projektovém vyučování. V praktické části je představena …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b5w2q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedúci: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Práce na příbuzné téma
-
Overcoming barriers to the transition to renewable energy sources: A study on the barriers to and support mechanisms for the implementation of PV solar plants in the Netherlands
Thom Versteegen -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Analysis of project methods and their implementation in a project
Karolína SLABÁ -
Implementing the PRINCE2 Project Management Method in an Existing Project Environment
Anastasia Sudakova -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák -
Evaluation of company’s reliabilities and suggestion of optimal way of Financing
Shyngys Bolatov -
Kreativita jako kompetence hodnocená ve výběrovém řízení
Alexandra Hořínková -
Kompetence k učení a jejich rozvoj
Jana Šidlíková