Bc. Kamila Toráčová

Diplomová práce

Srovnání objektivního a subjektivního hodnocení grafomotorických dovedností u dětí s dysgrafií a hyperaktivní poruchou pozornosti.

Comparison of objective and subjective evaluation of graphomotor skills in children with dysgraphia and hyperactive attention deficit disorder.
Anotace:
Stále více dětí se potýká s potížemi se psaním. U dětí s dysgrafií je často přidružená i hyperaktivní porucha pozornosti (ADHD), právě z tohoto důvodu jsme se rozhodli porovnat mezi sebou tyto dvě skupiny dětí. Existuje zatím pouze jedna studie (Rosenblum et al., 2003), která zkoumá rozdíly v narušené grafomotorice u tří skupin: u dětí s dysgrafií, u dětí s ADHD a u dětí s typickým vývojem grafomotoriky …více
Abstract:
More and more children are struggling with writing difficulties. Children with dysgraphia often have attention deficit hyperactivity disorder (ADHD), which is why we decided to compare these two groups of children. There is only one study so far (Rosenblum et al., 2003) that examines the differences in impaired graphomotor development in three groups: children with dysgraphia, children with ADHD, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. PhDr. Martin Jelínek, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta