THE PRICE OF REPUTATION IN THE CZECH REPUBLIC – Veronika Vejvodová
Veronika Vejvodová
Bakalářská práce
THE PRICE OF REPUTATION IN THE CZECH REPUBLIC
What is the price of reputation in Czech Republic?
Anotace:
Ve své práci se zabývám efektem reputace na konečnou cenu produktu, prodávaného přes internetový aukční portál Aukro.cz. S využitím metody "matchingu" jsem na základě vzorku 140 úspěšně uskutečněných aukcí pozorovala, že při porovnávání dvou téměř totožných výrobků, přináší vyšší rating prodejci průměrnou cenovou prémii 16% oproti konkurentovi s nižším ratingem. Výzkum se rovněž snaží nastínit, jak …víceAbstract:
In my thesis I observe the effect of reputation on the final price of the product through internet auction portal AUKRO.cz. With 140 finished auctions through the "matching method" I observed that higher rated seller gain an average price premium of 16% over a seller with lower reputation, in the condition when the sellers offered almost similar products. The research also exerts effort to describe …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30165
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2012
- Vedoucí: Petr Houdek
- Oponent: Miroslav Zajíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30165
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Detecting deception in a setting with asymmetric information
Petr Jurečka -
Eliminace informační nerovnováhy mezi prostředím trhu a poskytovatelem služeb
Anna Filkuková -
Vliv informační asymetrie na nákupní chování
Dominik Chamrad -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Klíčová Klíčová -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Anna Golovina -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Online reputace cestovních kanceláří v České republice
Kateřina Kutová