Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet – Bc. Jan Pavel
Bc. Jan Pavel
Master's thesis
Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet
Communication Strategy of Betting Agency Sazkabet
Abstract:
Diplomová práce se zabývá oblastí komunikační strategie. Cílem práce je analýza komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet a vypracování návrhu na její možné rozšíření a zefektivnění v marketingových online kanálech. Tato práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zaměřena na poznání odvětví kurzového sázení a definici základních marketingových pojmů, respektive oblast komunikačního …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the area of communication strategy. The aim of the work is to analyze the communication strategy of the betting agency Sazkabet and to develop a proposal for its possible expansion and streamlining in online marketing channels. This work is divided into three parts. The theoretical part is focused on the knowledge of the betting industry and the definition of basic marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pavel, Jan. Komunikační strategie sázkové kanceláře Sazkabet. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák