PROBLEMATIKA FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENTU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM RUCHU – Martin Barák
Martin Barák
Bakalářská práce
PROBLEMATIKA FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENTU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM RUCHU
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou food and beverage managementu v oboru hotelnictví a cestovním ruchu. Teoretická část práce pojednává o činnostech managementu vymezených pro oblast potravin a nápojů, dále zmiňuje povinnosti managementu jakosti dle ISO norem řady 9000, 9001 a 22000.Praktická část je zaměřená na popis technologie nakládání s potravinami, nápoji a surovinami a dále pojednává …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of food and beverage management in hotel and tourism resort. The theoretical part deals with the management of the activities specified for food and beverage, also mentions the obligation of quality management by 9000, 9001 and 22000 ISO standards series.The practical part deals with the technology of processing food, beverages and raw materials, and specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/w4m26z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Gastronomie, hotelnictví a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Application of Pinterest as a marketing tool for Bloggers in the food and beverage industry
Nerva Vikramshekhar -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Chi Mai Nguyen -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Pozice Food and Beverage Manager a její kompetence
Tereza Kalouskova -
Využitie revenue managementu v oblasti Food and Beverage
Adela Džambová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová
Název
Vložil
Vloženo
Práva