Bc. Anna Zavadilová
Master's thesis
Etika a reklama
Ethics & Advertising
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení reklamy z hlediska etiky. K tomuto účelu jsou definovány hypotézy, na které se závěrečná práce snaží odpovědět a nalézt řešení pro zlepšení situace ve zkoumané oblasti. V teoretické části jsou definovány pojmy etika a reklama, včetně popsání jejich historického vývoje až do současnosti. Praktická část rozebírá oblast neetických reklam a posléze i téma děti v …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate in terms of advertising ethics. For this purpose are defined hypotheses, which are final thesis tries to answer and find solutions to improve the situation in the surveyed area. In the theoretical part of this work there are defined the terms ethics and advertising, including describing their historical development up to now. The practical part discusses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cz1so/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2011
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková -
Moduly pro blokování reklam v prohlížeči Mozilla Firefox
Stanislav Kukal -
Dítě v reklamě časopisů pro ženy. Reprezentace ideálu výchovy dětí v české a zahraniční časopisecké reklamě
Alena Julínková -
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
Alesia Rubachova