Mezigenerační učení mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga – Bc. Marcela Rymešová
Bc. Marcela Rymešová
Diplomová práce
Mezigenerační učení mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga
Intergenerational learning between teachers and teacher's asistant
Anotace:
Magisterská diplomová práce Mezigenerační učení mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga se věnuje podobě mezigeneračního učení mezi touto dvojicí pedagogických pracovníků, kteří současně působí v jedné třídě. Cílem práce je zjistit, jak probíhá mezigenerační učení mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga na prvním stupni běžné základní školy. V teoretické části práce jsou prezentovány pojmy …víceAbstract:
The thesis Intergenerational learning between teacher and teacher’s assistant deals with intergenerational learning between these two pedagogical workers, who works in the same class in the same time. A main goal of the thesis is to clarify how the process of intergenerational learning between class teacher and teacher’s assistant works at the lower grade at primary school. The theoretical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/leogo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá