Vliv epidemie COVID 19 na vybrané gastronomické zařízení – Bc. Oborná Oborná
Bc. Oborná Oborná
Bachelor's thesis
Vliv epidemie COVID 19 na vybrané gastronomické zařízení
The impact of the COVID-19 pandemic on selected gastronomic establishment
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvoření konkrétních návrhů pro podporu konkurenceschopnosti podniku v době pandemie a zhodnocení vlivů zavedených opatření proti COVID 19 na provoz gastronomického zařízení. V teoretické části jsou zpracovány informace z použitých literárních zdrojů. V práci jsou využity dvě metody výzkumu, a to řízený rozhovor s majitelem a komparace vybrané restaurace s jinou restaurací …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create concrete suggestions on fostering competitiveness of an enterprise during the pandemic and to evaluate the impact of the introduced measures against COVID 19 on gastronomic enterprises. The teoretical part compiles informations from used resources. The thesis takes use of two reaserch methods. The structured interview with the owner of a gastronomic enterprise …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/vvjnp/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Mgr. Klára Václavínková
- Reader: Ing. Matěj Novák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBORNÁ, Oborná. \textit{Vliv epidemie COVID 19 na vybrané gastronomické zařízení}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/w54mv2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Tourist Industry and Tourism / Tourist Industry and Tourism
Theses on a related topic
-
Rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení
Petra Nezvalová -
Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia
Michal Keštefran -
Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia
Norbert Gerec -
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Nadiya Yurkovska -
BCG matica a jej aplikácia vo vybraných gastronomických prevádzkach
Alena Luptáková -
Projektové řízení gastronomického zařízení v Ostravě
Dominika Bordácsová -
Marketingový plán pro nový gastronomický podnik
David Řepa -
Vizuální identita gastronomického podniku
Hana VYSLOUŽILOVÁ