Logopedická prevence u dětí na vybrané mateřské škole – Anna Činková
Anna Činková
Bakalářská práce
Logopedická prevence u dětí na vybrané mateřské škole
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá logopedickou prevencí v mateřské škole. Analyzuje a hodnotí efektivitu logopedické prevence se záměrem zhodnotit její účinnost ve vybrané mateř-ské škole včetně specifikace na jaké oblasti se zaměřuje a ověřit účinnost logopedické prevence u dětí. Teoretická část obsahuje kapitoly o vývoji řeči, narušených komunikačních schopnostech u dětí a dále kapitoly o logopedické prevenci …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on speech therapy prevention in kindergarten. The author analyzes and evaluates the effectiveness of speech therapy prevention methods. The main goal is to assess the effectiveness of prevention in a selected kindergarten, identify the methods used and specific areas of focus, and verify their effectiveness with children. The theoretical part inc-ludes chapters on the …víceKlíčová slova
logopedická intervence logopedická prevence logopedie mateřská škola narušená komunikační schopnost ontogenetický vývoj řeči předškolní věk úlohy mateřské školy impaired communication ability kindergarten ontogenetic development of speech preschool age roles of kindergarten speech therapy speech therapy intervention speech therapy preventi-on
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/a4l6a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2024
- Vedoucí: Mgr. Hana Fleischmannová
- Oponent: PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Perception of periodical temperature cycles regulating the circadian clock in larvae of \kur{Drosophila melanogaster}
Jakub OPELKA -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností
Berenika Šenková -
Logopedická intervence u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Natálie Čačíková -
Logopedická intervence u dítěte s vadou řeči v mladším školním věku na základní škole v Praze 4
Tereza Malá -
Hudební aktivity jako nástroj logopedické intervence
Yvona Lovětínská -
Logopedická intervence v mateřské škole z pohledu rodičů
Klára FRÜHAUFOVÁ -
Logopedická intervence u děti předškolního věku
Romana Kašná